Seven Days

7 Dagar kvar tills jag börjar skolan
7 Dagar kvar tills jag lär hamna i en ny klass
7 Dagar kvar tills jag börjar nian
7 Dagar kvar tills "the beginning of the end" (sista året i grundskolan)
7 Dagar kvar tills jag kanske skiljs från de människor jag står närmast och inte klarar mig utan.

7 Dagar kvar tills jag fyller femton år
7 Dagar kvar tills jag blir straffmyndig
7 Dagar kvar tills jag får cykla utan hjälm lagligt
7 Dagar kvar tills jag får presenter

7 Dagar kvar tills jag och Rasmus firar 5 månader tillsammans

Jag vill inte hamna i en ny klass. Jag trivdes så himla bra i den gamla. Visserligen är människorna inte främmande eller så, jag känner ju de andra också, men det var något med vår klass.. Kände mig så himla säker i den.
Vill inte skiljas från människor som Rasmus, Linnea och Josefine. Klarar mig inte utan er <3
Samtidigt skulle jag inte ha något emot att få träffa Elin, Sara och Alison lite mer.
Extremt sorgligt att det är sista året jag får gå tillsammans med alla dessa underbara människor. Jag kommer gråta hejdlöst på skolavslutningen, det vet jag. Samtidigt ser jag jättemycket fram emot att börja gymnasiet också. Verkar ju som att jag ska välja estet på Nicholai nu, så jag ser ju fram emot det, det gör jag....

Fem månader med Rasmus är inte helt fel det heller. Grattis på oss!
Känns som om det här kan hålla hur länge som helst som det är just nu.
Älskar honom verkligen av hela mitt hjärta. De som inte förstår det tycker jag synd om... Det är deras problem. Han är något av det finaste jag har, utan tvekan.

Sen självklart tjejerna också. Skulle inte klara med en dag om jag inte haft er. Ni vet vilka ni är <3
Både töserna i skolan och Schizofamiljen. Ni betyder massor för mig!


// AnnaPanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0