Spellistan

Godmorgon läsare!

Har ni ljudet på lär ni väl upptäcka att jag uppdaterat spellistan på bloggen lite. Dock bara med tre låtar, men i alla fall. Tre riktigt bra låtar måste jag säga...
Den första älskar jag och har lyssnat på flera dagar om nu. Jag vet inte varför, men den är mäktig på något sätt. Mystisk...
Dessutom tror jag att den skulle passa i vår kommande pjäs, någon gång i början eller så kanske.
Wakey!Wakey! - War Sweater

De andra är Gives You Hell med American Rejects. Jätteskön låt! Såg reklamen om skivan "Bandit Rock" på tv, och jag fastnade direkt för den här. Riktigt bra!

Nästa är Kate Voegele - Inside Out. Vad kan man säga, det är Kate Voegele. Jag gillar i princip allt hon gör i låtväg, och det nya albumet är riktigt bra!

Nog om musik för ett tag.
Åker upp till farmor om typ två timmar. Ska hjälpa henne med stereon, fota grejer hon ska sälja och ja, hej och hå.
Men men, ett tag sen jag såg henne så det kan kanske bli trevligt.

Nu ska jag försöka kapa tvn där nere från min lillebror så att jag kan få spela Sims 3 en stund innan vi ska sticka.
Take care!
// AnnaPanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0