Gott nytt år! <3

Hejsan svejsan allihopa!

Hoppas alla har det bra därute i landet nu såhär de sista dagarna av ett ensiffrigt årtal :)
Själv har man gått på mellandagsrea och shoppat loss en jäkla massa. Kläder, böcker, mmmh, we like!
Ska träffa Rasmus också om en stund. Var ett tag sen nu, och det vore ju fel att inte avsluta det ack så fabulösa året man startade tillsammans! Aight?

Julen blev i alla fall en succé får jag väl säga. Blev nöjd över mina julklappar, och hade det jättetrevligt hemma hos Rasmus och delar av hans släkt på juldagen. Fick dessutom världens finaste silverhalsband/örhänge av honom. Hmm, a man of good taste, hahaha :)
Knappt en vecka kvar nu tills jag drar till england mina vänner! Gaah vad jag längtar <3 Ska bli riktigt kul, och jag ser enormt mycket fram emot det. Ska besöka Shakespeare-teatern bland annat vilket gör en kultur/teater/litteratur-intressead Anna glad, och sen blir det Lejonkungen-musikal på Toms födelsedag. Känns stort!

Ville mest bara komma in och säga hej och önska er alla ett riktigt gott nytt år! <3
// AnnaPanna

PS. Jag slänger in en bild på våra nuvarande valpar också. Hur söta som helst!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Namnamnam, vegatt :D Mmh, nä, vad vet jag... Eller e de D: Annika? Bara kom och tänka på de.

Love ya <3<3

2010-01-02 @ 12:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0