Julhälsning från AnnaPanna!

Godkväll ute i stugorna!

Haha, jag håller faktiskt mitt löfte ovanligt bra än så länge :)
Idaaag har jag handlat julklappar med min älskade broder Adam. Riktigt kul och gedigen upplevelse måste jag få tillägga! Har inte träffat snubben på femton år känns det som, och det här var behövligt. Har saknat dig, big time!
Hahah.... Tjejen i kassan på Stadium var ändå bäst.
Adam: "Jaha, hejdå!"
Tjejen: "Desamma!! :D"
Hahah, ingen vet. Hursomhelst skaffade vi oss julklappar till både mamma och Henke plus våra respektive partners :) Känns bra att ha en bror tillgänglig i såna lägen. Jag tror han fick säga desamma när det gällde mig, haha. Har väl haft mina funderingar fram och tillbaka kring vad det skulle bli. Men nu är det sagt och gjort i alla fall!

Hursomhelst, nu känner jag att det här börjar låta lite förvirrande.
Tänkte bara titta in och berätta att jag lever. Har haft tre riktigt mysiga dagar med Rasmus och måste erkänna att jag börjar få in den rätta julstämningen. Bara tre dagar kvar nu för gudars skymning! Och igår blev vi nio månader förresten. Jag och Rasmus alltså. Älskar dig min älskling <3

Så vad har jag annars gjort?
Slutat skolan, fått mina betyg (vilka jag för övrigt är väldigt stolt över! Sju MVG :D) jag har sjungit i kyrkan på avslutningen. (Jag satt och hackade tänder och skakade som en idiot fram tills vi skulle upp. Har nog ALDRIG varit så nervös förut, och jag har verkligen ingen aning om varför jag blev det just nu. Kanske för att det är sista chansen jag har att göra något sånt här med min älskade, trygga lilla klass. Och kanske för att det var en EMD-låt jag framförde. Haha, vad vet jag... Men det gick väl hyfsat i alla fall måste jag säga.)
Sen har jag åkt pulka, myst runder och som sagt handlat julklappar.
Imorgon ska jag försöka fixa Lindas och pappas present också, sen är jag klar med alla som ska vara klara. Känns alldeles underbart! På Lille Jul blir det firande med pappas familj + farmor och sen blir det att bege sig hem till mor min för att fira hos kusinerna dagen efter. Får fullt upp, minst sagt!

Det var väl allt för mig för den här kvällen.
Ha det så bra där ute och hjälp mig hålla tummarna för att snön ligger kvar är ni snälla...
Varma kramar,
/ AnnaPanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0