Long time no see (Like... At all?)

Hey you guys!

Boy, vad det var längesen nu...
Och nu när jag väl kommer in för att skriva något så kommer jag faktiskt bara för att länka till tre låtar från en av världens bästa artister med dem mest skönaste låtarna jag kan komma på.
Självklart är de alla upptäckta genom One Tree Hill som massor av den musiken jag lyssnar på just nu är. Antagligen en av anledningarna till att jag fortfarande håller fast vid serien trots att två av dess , från början fem huvudpersoner, nu är borta.

Artisten jag talar om då är Keane. För mig är alla hans låtar One Tree Hill i högsta grad, och då är det ändå bara två av dem som varit med i tv-serien någon gång, och detta enbart under säsong 2.
Hursomhelst, here they come:

"She Has No Time"                                                               
(S2 E14 - Haley lämnar Nathan för att åka på turné)



"Everybody's Changing"
(S2 E02 - Efter Haley & Nathans bröllopsfest)



Och ja... Jag är totalt Naley-fixerad, bigtime. För mig finns det inget vackrare än kärlek. Jag tror verkligen inte att det är någon där ute som kan säga emot mig om det. Jag älskar mina vänner, min familj och min pojkvän något enormt, det gör jag verkligen. Utan er vore jag inget. Jag tror inte på uttrycket "Ensam är stark" för en sekund. It doesn't make any sence helt enkelt.

Så vad jag ville få fram med det här var väl bara att jag tycker att jag ibland kan bli lite dålig med att påminna er där ute om hur mycket ni faktiskt betyder för mig. Vad ni har gjort mot mig och för mig, och hur det har format mig som person. Jag kan inte säga annat än ett simpelt tack.

All big love,
/ AnnaPanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0