Du,

Sug.

Du förstörde just det lilla positiva jag byggt upp inom mig trots allt som hänt i höst. Hoppas du blev nöjd.
Kände dig stolt och att du fick ut allt du ville.
Great for you.

En farfar med hjärnblödning som slutade med död, en kille som gör slut med mig via sms efter att ha låtsas "älska mig" i över en månad, två vuxna nära människor till mig som går bort, min bror som flyttar till London, min styvpappa som var nära att dö och inte kommer bli sig själv igen på flera år.
Tycker du då det är så jävla konstigt om man blir förvirrad och tappar kontrollen över sig själv av alla dessa känslor så man råkar säga något man inte menar? Att man inte hinner tänka efter innan man häver ur sig något.
Alla gör vi misstag, och första gången var i augusti. Tycker du inte det är dags att släppa taget någon gång?

16:57 BRIS:

Jag tror det är viktigt med ansvar. Där varje person ser sitt eget ansvar och att i det här fallet att du är den som tar ansvar för dig själv och att det inte är ditt ansvar att din...


16:57 BRIS:

kompis beter sig schysst.


16:58 Jag:

Jaa..


16:58 BRIS:

Jag tror att du gör rätt.


16:58 BRIS:

Förstår du vad jag är inne på?


16:58 Jag:

Ja


16:59 BRIS:
Ofta är det inte enkelt att ändra på andra personer, om de inte vill det själva.



Kommentarer
Postat av: Helle

:/

Kmr inte på nåt fint att säga till fäwwlååårrh, inget som kmr att hjälpa iaf... men skåning måste veta att smålänning (marsian) alltid finns, even though vi inte har träffats, du betyder mucho to me!

Puss ;*

2009-02-09 @ 11:40:33
URL: http://helenluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0