EMD-fnatt

Hej människor!

Än så länge är jag ju duktig, eller hur? :D
Idag har jag varit totalt EMD-insnöad...
Imorse så chattade jag med dem först på GP, sen på Aftonbladet och sen på MSN.
Därefter släppte de ju en minut av var låt på svt.se/melodifestivalen, så då blev det smakprov på Baby Goodbye!
Ja herregud, vad säger man...!
Till och med min mamma tror att grabbarna tar hem hela skiten det här året, och det är ju alltid uppmuntrande!
Hahah man blir helt stolt varje gång någon annan säger något positivt om EMD ^^ Galen är vad man är..

Låten är i alla fall sjukt svängig och med tanke på deras rekvisita som höga hattar, käpp och frack så kan det här inte bli annat än intressant...!
De kan räkna med era röster också, eller hur?

Annars kommer här en bild från när jag hade hemmagjord spa-dag häromdagen, haha!





Den bjuder jag på ^^
Cheers :D
// AnnaPanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0