Ilska ger motivering! (Tråkigt att jag inte är arg då ju...)

Tjosan svejsan läsare!

Oj, oj detta löfte höll inte heller sådär jättebra...
Idag är det torsdag i alla fall, och hur gick det nu med alla dessa sporter, undrar ni självklart!
Ja... Research pågår.. Höhö.
Igår gjorde jag inte alltför mycket. Satt hemma och segade, åt nutellamackor och såg på film.
Anna, Anna skärpning nu! Jag tror jag måste försöka inspireras av Mattias och lära av honom. Motivering krävs om det här ska leda någon vart, men var hittar man den egentligen?

Ringde i alla fall stadsteatern idag och det visade sig att de hade fullt i alla fall, så det blir väl att tänka om helt nu då.
Har ju skivbolaget kvar och möjligtvis något café funderar jag också på..
Annars tyckte mamma jag skulle fråga uppe på BB. Det är faktiskt rätt så lockande.. Tänk att få ta hand om massa söta nyfödda bebisar hela dagarna!
Men men, jag får se hur jag gör. Det är ju först i Maj så jag har ju lite tid på mig i alla fall.
Hursomhelst så tänker jag utge ännu ett löfte till er om att försöka blogga ett inlägg varje dag... Vi får se hur det går, men försöka kan man ju!

Lek snällt!
// AnnaPanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0