Ny design!

Hej hopp ute i stugorna!

Nuuu har jag bett snällt och varit den rara söta lilla dottern för en gångs skull och det funkade! Min kära adoptivmor, EmmaPemmaFlumm, har fixat en sprillans ny fetenajs design till mig! :D
Tack för det :)
Vad tycks? ;)

Håller för övrigt på att packa inför morgondagens äventyr... Konfirmationsläger på G, jahapp jahapp.
Får se hur väl jag överlever den här gången...
Förra gången var jag åtminstånde uppspelt och glad över det hela. Nu känner jag bara; "Läxor läxor, sova sova..."
Men men, slut på klagandet!
Hur har ni det själva ute i landet?

Ha det gott, hejsvej!
// Anna

Kommentarer
Postat av: Helle

myyyyyyyyyyycket finare än den jag fixa! xD

denna diggas stark! :D

2009-02-08 @ 10:15:35
URL: http://helenluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0