Sportlov!

Hej människor!

Insåg nyss att det var ett tag sen...
Håller ju på med en hemlig blogg-kupp tillsammans med min kära huvudkollega inom företaget Eriks Skåningar. Hömm hömm... Som sagt, det är bäst det förblir hemligt tills vidare, haha!
Sportlov nu i alla fall... I lördags var jag i Ängelholm med hela familjen Lundberg och tittade på djur, åkte häst och vagn och vice versa... Roligt värre xD
Sen igår var jag på bio med Linus och Linda och såg Bolt :) Tro det eller ej, men den var sjukt söt och kul..!
Idag blir det nog mest slö och grejer. Kan behövas.. Har äntligen fått sova ut dessutom. Juppjupp, det är sånt jag sysslar med när jag kommer hem till mamma...
På fredag blir det teater med två Saltzman, en Gabrielsson, en Glantz och en Lundberg. Med andra ord; Mamma, Henke, Mormor, Adam och jag själv xD
Ja ack, komplicerat släkte det här...

Flummigt värre det blev nu ^^
Ska försöka hålla er uppdaterade lite oftare om vad som rör sig i min vardag, även om det kanske inte är det där ultimata på hela dagen..
Annars kan ni ju alltid skriva önskemål om vad jag ska blogga om ifall ni inte känner er nöjda eller tillfredsställda :O
Förresten! Glömde nämna faktumet att det är sportlov, och eftersom vår familj aldrig åker iväg och rör oss på sportlovet så tänkte jag ta tag i saken själv. Jag ska prova en ny sport varje dag. Idag blir det fallskärmshoppning från ladan!
Kom gärna med tips :D XD

Tjingeling!
// AnnaPanna

Kommentarer
Postat av: Emma

& så undrar du varför jag känner att vi avslöjar oss själva?! :O Oh jisses amalia....

2009-02-16 @ 15:10:41
URL: http://flumemmaaa.blogg.se/
Postat av: Anna

Men det är inte en jävel som läser min blogg i alla fall så det gör inget xD

2009-02-16 @ 15:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0