20-årskalas!

Tjoo!

Nu är Tom hemma från London och idag fyller pågen 20 år :D
Stor kille..!

I förrgår sov man över med käraste madame och igår lyckades jag, trots att jag var totalt stendöd efter en lång kväll tidigare dag,  masa mig upp på väla. Så nuuu har jag Dannys album och Idol 2008 dvderna :D <3
Nice album, gillar Just like that, Utopia, Unite this heart och.. några andra till bäst haha.

För övrigt tycker jag expressen överdriver något väl.. Men det är väl inte något nytt?
Ofta grabbarna sitter i malmö i en rättegång för något de inte har det minsta att göra med, haha..
De enda som går att skylla är ju United Stage.. men det tror jag de flesta förstår :P
Jaja, stäm hit och stäm dit, bara grabbarna får fortsätta resa landet runt, gärna enbart skåne hah.

Tjingeling, nu ska jag göra någon nytta ^^
Eder AnnaPanna ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0