DannyDiggarDiscoDaggar

Tjoo!

Jaha, och så var hennes kropp totalt utslagen och överseg... (Är vi förvånade, hon är dotter till Seeegerstedt 8) )
Hursomhelst, idag har jag varit på G, minst sagt!
Var uppe i ottan och åkte sen iväg till Karlslundsbadet klockan tio tillsammans med Linnea, Linda och Linus.
Hade mycket trevligt där! Sjukt längesen jag simmade/badade... Senast var typ i medelhavet i Barcelona? :)
Det var inte fy och skam direkt haha...
Men men, det var inte landskronabadet heller! Sprang runder där och åkte rutchkana flera gånger om och det var typ inget folk heller vid den tiden så det var ju sjukt skönt!
Hittade ett eget hus där på badet minsann och en egen koktidill :O (Krokodil...)
Hahah, sen var det fika, några åk till och så iväg hem igen..
Var totalt utmattad, men ingen vila ingen ro nä...

Hann käka en halv chokladboll med Linnea på mitt rum och fläta håret precis innan det var dags att rusa iväg mot tåget som skulle ta oss till huvudstaden :)
Eller ja, huvudstaden i Ödåkra... HELSINGBORG!
Hahaha...
Halv tre var vi i stan och bion skulle börja halv fyra. Var då ganska snabbt framme vid SF och hämtade ut biljetter innan vi sprang vidare bort till Max för att slänga i oss lite mat, vilket vi gjorde på fem minuter...
Sen var det bort till TastyHouse (Om du läser detta manager, JAG HITTADE DIT HEEELT SJÄLV! :D :D) för att köpa choklad och dricka.. Hann inte blanda något lösgodis, men jag höll till godo med vad jag "fick" :)

Jaha, in i biosalongen och såg Disco-Daggarna för andra gången på en vecka... Hahah!
Fortfarande sjukt kul... 8)
Ska göra filmanalys på den också till svenskan huhu xD
"Kom igen, låt mig få se era händer! Eller aa.. om vi nu hade haft några..."
"Jimmy, om jag säger funk, vad säger du då?" "SIX SIX SIX, THE NUMBER OF THE...!!!!" "Nej nej nej!!"

Jaha, sen var det iväg till Knutpunkten igen där det hände grejer... Blev smått skraj där ett tag, men ja det fixade ju sig... :)
Hole sweet hole, när vi väl kom hem till Ödåkra, flippat discolåtar på stationen och sen blivit skjutsade av Linneas mamma till dörren :) Hahah så kom "Boogie Wonderland" direkt på radion också xD
Mycket trevligt!
Hemma nu och är sjukt trött och tacksam för en superbra dag!
Tackar tackar för det Linnéa :) Hade jättekul hela vägen! <3


Ha det bra och ta hand om er där ute!
// AnnaPanna


Kommentarer
Postat av: Linnea

HEJ! :D

2009-02-10 @ 15:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0