Malmö, shalalalalala...

Tjoflöjt!

Igår var en bra dag, minst sagt..!

Började med att jag steg upp halv åtta på morgonen, käkade snabb frukost, duschade och diverse.
Kvart över nio tog jag tåget från Ödåkra station till Helsingborg jao, var jag sedan skulle byta tåg till pågatåg för att ta en himla omväg/segväg genom billeberga till Malmö
Hahah, men vad gör man väl inte? xD Dessutom kändes det betydligt roligare att åka tillsammans med kära Manager va, istället för att åka själv... För bara gudarna vet hur det kunde slutat haha.

Tjugo i elva var vi i alla fall framme i Malmö, varifrån vi sen tog bussen ner till SATS som skulle ha invigning för sitt nya gym. Men seriöst, bara att ta sig upp för alla trappor och in i lokalen var ju ett pass i sig...
Meen, väl inne mötte vi i alla fall upp Junior och min kära Mor/Den andra Skåningen/Flumm/Emma
Trevligt trevligt! Hälsade på Byggare Bob, efter en viss tvekan och panikslagenhet... (Han VAR läskig, tro mig!)
Hahah och jaa, tiden gick och vi roade oss väl mer eller mindre
"Matte är hårig, Erik är liten och Danny är snygg hahahaha!"
Hahahah x'D

Runt ett ungefär så hade de insläpp i alla fall till lokalen där allt skulle ske och innan dess körde vi allsång på Natalie och Feelgood... Bara jag som kände det var helt rätt miljö..? 8)
Hursomhelst fick vi fina platser på sidan längst fram, var alla artister gick av och på scenen typ xD
Först körde SATS personal ett roligt pass för att visa deras nya kurser. Hahah vi stal inte alls all uppmärksamhet där näe...
"Kolla nu på de här tjejerna, gör som dem!!" Hahahah xD

Sen var det ju Tobbe Trollkarl och herregud, det var fan längesen jag skrattade så mycket!
Helt jävla överhysterisk snubbe det där, men fy fan vad kul hahaha!
"Vad vill du ha för kanin? Schäfer eller... eller typ dvärgvädur eller nej, vi kör på en vanlig kanin med fina öron, kille eller tjej? NEJ jag SKOJADE bara fattar ni väl, herreguuuud!!"
Hahahahah ja usch.. xD

Seeen kom i alla fall Mr Danis och äntrade scenen :o)
Kickade igång med Tokyo som han för övrigt tyckte vi skulle sjunga med i då han kom fram med micken (enbart till oss mohahahah! ... o.O)
Sen lite If Only You och slutligen Radio som han glömde andra versen i så han typ panik/skratt-tittade på oss som om vi kunde hjälpa honom x'D
Rolig kille det där, minst sagt.

Efteråt var det ju i alla fall signering och vi var ganska snabbt fram med tanke på att vi sen skulle skynda oss till bion.
Så när vi sen kom in så var vi näst sista gruppen (de släppte in grupper om tio pers) som fick chansen att signera och seriöst, det var knappt en fjärdedel de lät släppa in :S
Tyckte sjukt synd om de andra i kön...

Aja, som Dannys mössa talade för så var han sweet :)
Vi påpekade att vi skulle se DiscoDaggarna efter det och jag och Manager tyckte då det var god tid att friska upp minnet för snubben.. Bara för att han skulle få något humm om att han medverkade i filmen och hade just den repliken..
"Nu kan jag ju under IIINGA omständigheter avslöja någonting om vårt första gig... MEN DET ÄR DEN STORA MELODIFESTIVALEN PÅ TV!!!!"
Hahahahah sjukt kul xD
"Hahah.. ja den linen har man ju fått höra... några gånger.."
Han var i alla fall söt och körde high five för bra musiksmak och vice versa xD

Sen var det ju bara för oss att skynda iväg till filmstaden jao.
Jag, Flumm och Manager skyndade in till coop och köpte godis och sedan hämtade vi ut biljetterna på SF runt halv fyra.
Och ja, vad kan man säga om filmen egentligen...
Hahahah seriöst den mest sjuka film jag någonsin sett och fyfan vad störd Erik är HAHAHAH!
Matte var bara allmänt översöt/kul med sin knubbiga karaktär och Danny.. han var Danny 8)
Erik var verkligen den som skilde mest på sin egen röst och karaktärens, sen Matte och så Danny med sin vanliga röst fast mer i orolig falsett-ton xD
"Det är ingen fara hörrni, JAG HAR GITARREN!!"
"Jag glömde till och med bort att banta...!"

Fem av fem toasters, kanonkul!
Egentligen var väl själva filmen i tunnare lager, men tack vare deras sjuka tolkningar på karaktärerna och deras förvrängda röster så blev den så jävla rolig, hahahah.
Efter bion så var det hem igen och alla levde lyckliga i sina dagar...
Sjukt trött och hungrig var jag i alla fall när jag kom hem till mamma, men piggades snart upp när körslaget körde igång.
Så GRATTIS Erik för en välförtjänst finalplats och på tvåårsdagen till din debutsingel 8)

Tack sjukligt mycket tjejer för en sjukligt bra dag! x) <3
// Turkland/AnnaPanna/Dotter/NaNanna/FlumSkitunge/allt annat

PS. Checka in Junior xD


Kommentarer
Postat av: Emma

hahahahha asså i början tyckte jag att jag hade många smeknamn, men sen när du avsluta så utklassa du ju mig! hahahaha

tack för en fetbra dag! high five big love på att vi är bäst & kan tokyo & radio & borde börja på SATS?! hahahahaha

<3 lilla ungen min ;)

2009-01-25 @ 18:54:33
URL: http://flumemmaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0