Hemma igen!

Godafton!

Jaha, så var man tillbaka i Skåneland igen.
Uppskattat jadå, Öland gick väl sisådär kan man väl säga.
Hade trevligt de första dagarna, sen torsdagskväll blev enbart katastrof så pappa bestämde sig för att köra hem tidigare eftersom han är livrädd att ta konflikter.

Så!
Nu är jag här igen, hemma hos mamma och lever livet...! Eller något?
Linnea kommer först imorgon, så just nu är jag här med mormor. Men imorgon sticker hon i alla fall så då lever jag och Linnea loppan här :o)

Sen på måndag far vi till Kristianstad minsann för att roa oss på Rix Fm Festivalen. Signering med Ola, Star Pilots och EMD, och därefter en förhoppnings kanonkonsert :D

Tisdag? Jaaa, vad ska jag hitta på där för att få tiden att gå?
Jag får väl traska hem till Rasmus då, eftersom jag inte har nåt bättre för mig :(
GAAAAH VAD JAG SAKNAR DIG DIN JÄVLA MUPPUNGE!! <3<3<3<3
Usch, det är så det gör ont nu... Aldrig mer i två veckor... Aldrig!

Anyway, får väl se till att göra något vettigt nu. Typ städa rummet om man ska få fint främmande här i helgen :o)

Simma Lugnt!
// AnnaPanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0