Ny design igen + Tvådagarsrapport!

Hej igen alla älskade!

Jaha, som ni ser så har jag trollat och gått fram och tillbaka igen här med min stackars blogg och fixat fram en ny design. Dock ser saker runtomkring den fortfarande rörigt ut. Får se om jag orkar ta tag i det senare eller om jag helt enkelt bara kommer att vänja mig så jag lägger ner projektet.

Annars då, fler rapporter...
Var på Helsingborgsfestivalen igår med mamma, Henke, Tom, Adam och Rasmus. Checkade in läget, åt gott och försökte utan framgång vinna på chokladhjul. Allt var sig likt typ? Samma sak varje år, ändå är det precis lika kul.
Är väl ungefär som med julafton då antar jag. Typ... Inte riktigt kanske, men ni förstår principen...

Idag har jag inte gjort vidare mycket faktiskt. Var med mamma en sväng i Malmö och lämnade Tom på tågstationen då han nu åker tillbaka till England igen. Fort har det gått, minst sagt, och inte har jag sett röken av honom nästan. Efter det har jag väl suttit här och klippt och klistrat med headern, och så har jag haft mor-dotter-hund-kväll framför "Huset vid sjön". Jag, mamma och Honey bosatte oss i soffan och degade framför en Sandra Bullock-film med andra ord. Inte fy och skam, verkligen inte. <3

Visst ja, väl hemma från Helsingborgsfestivalen igår förresten så var jag med och förlöste fem helt underbara valpar. Chilla blev mamma till två tikar och tre hanar :) Bedårande!

Hursomhelst hoppas jag att ni alla har det bra runtomkring i landet. Nu ska jag minsann gå upp och spela vinter-os på vår tegelsten till xBox.

Puss, Kram och Godnatt!
// AnnaPanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0