Updates

Satan i gatan vad längesen man skrev något här då....
Hmm, uppdateringar i korta drag kanske?
Orkar inte skriva något längre. Ledsen, men mitt humör står på plus, minus noll.

Anyway, Kristianstad med grabbarna och Linnea var fett najs. Behövde det där kände jag.
Dagen efter kom Rasmus hem. Saknad som fan, vägrade släppa taget om honom.

Sen flöt det på den veckan typ med både det ena och det andra...
Söndag stack han till Gothia, hej hej och vinka av dem klockan nio på morgonen. (Herregud....)
Resten av dagen tillbringades med älskade NeNea och kollade på OTH. Första säsongen avklarad för hennes del ;)

Måndag hade jag spa-dag, på kvällen kom NeNea igen så krängde vi godis och såg på ännu mer OTH. Bestämde oss också för att åka upp till Gothia nästa dag.

Tisdag åkte vi som sagt upp till Gothia Cup. Halv åtta gick bilen och vi var framme vid tiotiden. Gick runder, checkade läget, fattade ärligt talat inte riktigt vad jag gjorde där, men kul hade jag. Massa grabbar som stötte på en, hah.
Grabbarnas match var la kulig (Hörde ni? Seriöst, vad har hänt med mig -.-) Slutade med 4-2 så heja heja. Typ?
Eftermiddagen/Kvällen tillbringades sen på Liseberg med älskade NeNea och typ fem minuter med killarna.
Tack Linnea för denna dag, utan dig vettefan vad jag hade tagit mig till... Du betyder allt <3

Onsdag ingen rolig dag. Seg, sjuk, dåliga besked, minnen....

Torsdag har jag ingen aning om hur den kommer se ut ännu. På ett sätt vill jag hem till mamma och bara andas ut, samtidigt vill jag vara kvar här och reda ut saker och ting...
På söndag kommer älskade bror Tom hem, fy fan vad jag har saknat dig...! Typ.... Sju-åtta månader sen sist?


Det var det, tack och hej.
// AnnaPanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0