Veckan som varit

Godnatt kära människor!

Hmm... Sommarlov är ingen bra period för bloggningen. Man har så pass lite att göra att man vänjer sig vid att bara ligga och vara helt död så då gör man helt enkelt INGENTING. Inte ens bloggar, fastän man har allt tid i världen.
Anyway, lite information kanske om vad jag har hittat på i veckan... Jag vet att ni är nyfikna :)

Rasmus sov över lördag till söndag. måndag till torsdag. På tisdagen var det grillning med Linnea, Josse, Sara, Alison, Elin, Clara J, Olof, Nicklas, Rasmus, Jesper B och Ahmad på ett hörn. Mycket trevligt tyckte jag i alla fall, sen har ju folk alltid sina åsikter. Kan de väl få ha då tycker man. Planera något bättre själv då istället för att klaga. Ni ska vara glada att ni ens fick vara med :)

Seen har jag väl typ... Spelat en himla massa sällskapsspel, rensat hela mitt rum och garderob hos mamma, och tro mig, det var mer behövligt än någonsin... Tog fyra papperskassar med skräp och sju stycken med kläder, en halvtimme med dammsugaren och nerpackning av barbiegrejer. Sex timmar senare var det klart! Nu ekar det här inne, haha...

Det var väl i princip det? Har kickat igång xBox:et också, så nu har jag nördat det hela dagen. Jättekul! Sjukt längesen :)
Helsingborgsfestivalen imorgon med hela familjen plus pojkvän och förhoppningsvis stöter man väl på en och annan vän också. Trevligt trevligt.
Btw - Tom är hemma. Älskade broder <3

Tills nästa gång;
Simma lugnt!
Veckans låttips;
Patrik Isaksson - Hos Dig Är Jag Underbar (Love it!)

// AnnaPanna


Kommentarer
Postat av: ...

"Kan de väl få ha då tycker man. Planera något bättre själv då istället för att klaga. Ni ska vara glada att ni ens fick vara med :)"



Pff.

2009-07-28 @ 12:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0