Jag är på gång...!

Haha, vem är bäst? :D

Känner mig riktigt duktig nu faktiskt. Som ni ser har det kommit upp en hel del nya grejer på bloggen och gah, jag börjar faktiskt bli hyfsat nöjd här snart, känner jag!
Skönt att ha koll på det hela nu, så att jag själv kan klippa och klistra här efter egen vilja...

Inte för att jag varit missnöjd med de senare designerna som kära schizomor- och syster har gjort, men det är skönt att ha kontroll på det hela själv.

Annars händer inte alltför mycket idag. Ska göra repetitionsuppgifterna i matten, och sen är jag klar med allt skolarbete som ska vara klart den här terminen.
Herregud, jag ska börja nian...!

Jag var nyss övernervös för att jag skulle börja ny klass i femman? Snacka om att tiden har flugit fram med den här klassen. Men jag har haft sjukt kul. Har aldrig haft någon bättre klass och jag älskar er alla, ska ni veta. Ni är guld värda, och jag kommer vara helt förkrossad den dagen vi slutar nian för att ge oss ut på egna äventyr här i världen...

Kärlek till min klass idag då, med andra ord. <3
Hoppas ni har det bra där ute och uppskattar mitt slit och släng här på bloggen. Kommentera gärna och säg vad ni tycker!

Puss o kram,
// AnnaPanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0