Ny design! (By me)

Godkväller!

Gissa vad?
Jag har lyckats lära mig hur man gör bloggdesign heeelt själv :D
Stolt är jag, även om den inte blev snyggast. Men det är i alla fall något!

Kvällens rapport;
Vi hade danslektioner på idrotten idag. Jurek lärde oss fyrtaktsbugg, haha. Sjukt kul! Och en stor eloge till alla killar som faktiskt blev mer exalterade än tjejerna till slut...xD Ni ägde! Mer av den sidan tack!
Blir helt enkelt till att ta med oss buggskivor till lägret. Fan vad jag längtar nu..!
Sitter hemma och passar hundar med mormor hela fredag och lördag. På söndag blir det shopping med Linnea och Elin då det ska letas upp Oscarsgala-klänning, och sen på eftermiddagen blir det min egna (hah! Min, bara min!!) älskling och jag. Älskardig <3

Har jag sagt det förr månne?
Spelar ingen roll, jag säger det gärna igen.
ÄlskardigRasmus<3ÄlskardigRasmus<3ÄlskardigRasmus<3ÄlskardigRasmus<3
Nåja, ni får ha det så bra alla kära läsare.
Utan er, ingen Nanna.

// AnnaPanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0