One day left

Hej och hå!

För imorgon slutar jag åttan, imorgon slutar jag åttan...! :D
Ser fett fram emot denna sommaren.

Planer;
Massvis med E.M.D. och andra fräna människor häromkring i krokarna <3
Sova över med bästa vän <3
Umgås med bästa pojkvän <3
Bada <3
Sola <3 (Även om det sällan hjälper)
Flippa på stranden med töser <3
Leka skogsmulle <3
Glo på massa filmer medan sommarregnet smattrar mot fönstret <3
Gå på Helsingborgsfestival <3
Träffa fett saknat bror jag inte träffat på över ett halvår <3<3<3<3

Och massa annat gott :)

Nu när vi dragit upp allt positivt kan vi kanske köra något negativ?
Jag ska vara på skolan halv åtta imorgon!!!
Skolavslutning, wuhu då behöver man inte vara där förrän nio tänkte ju jag och kände lugnet inom mig att jag skulle ha gott om tid. Men nejdå, då ska kören vara där en och en halv timme innan för att köra genrep och grejer!!

Panik! Jag tar med mig te med honung i en termos. Kommer fan låta som en jävla kråka...

Jaja, hoppas ni har det gott där ute i alla fall!
Nu ska här duschas och fixas inför morgondagen.

Puss o kram!
// AnnaPanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0