Orkar inte mer...

Mycket jag inte orkar med just nu...

Bråk framför allt. Överallt, hela tiden, oavbrutet.

Varför?


Livet är för kort för att inte kunna förlåta...

Saknar Dig, och med det menar jag många personer, inte bara Rasmus... <3

Hoppas på en bättre morgondag as always, men hur brukar nu detta gå?

Jag behöver någon (Dig). Jag vet att du inte tror på det, men det gör jag.

Jag saknar dig, jag behöver dig och har gjort väldigt länge nu...

Varför jag inte gör något åt det? Jag vet inte.

Ärligt talat har jag ingen aning om varför jag gör så här...
Men jag saknar dig. <3

Image and video hosting by TinyPic





// AnnaPanna

PS. En extra tanke till Michael Jackson 1958-2009. Hoppas du får det bättre än du haft den senaste tiden här på jorden <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0