She's alive!

Hej läsare!

Ja jag vet, jag vet. Skärpning!

Men det blir sånt jäkla adrenalin av att sommarlovet äntligen är här, så jag har liksom varken haft tid eller ork att blogga något.
Men nu ska jag ta upp det igen och kämpa på!
Snabba rapporter:

Betygen blev jag rätt nöjd med, jag fick vad jag kämpat efter, förutom när det gäller musik. Men det är väl knappast vidare lätt att sätta något rättvist betyg när vi haft typ fyra olika vikarier den här terminen? Ser sjukt fram emot att Cissi kommer tillbaka igen nu till höst! Riktigt skönt ska det bli.
Rasmus har åkt till Cypern, så nu får jag roa mig på egen hand i två veckor. Hmm... Hjälp mig gärna att hålla mig sysselsatt?
EMD och andra idoler kämpar jag med! Det blir i alla fall Kristianstad den 6 med både grabbarna grus och Olapågen. (Har inte träffat honom på ett år nu? Han är saknad!) Sen blir det Kevin på Landskronakarnevalen. Det är de enda som är klaffade just nu. Trelleborg blev det inte tyvärr, men life goes on. Förhoppningsvis träffar jag dem på Nickelodeondagarna och sånt grejs sen. Allt löser sig nog!
Tjejerna betyder enormt mycket för mig! Det måste bli mer ordning på oss den här sommaren så vi inte glömmer bort varandra eller kommer ifrån varandra... Vi behöver varandra känner jag.
Mig själv planerar jag att unna en massa grejer! Har tillexempel varit iväg och shoppat loss idag och det finns verkligen inget problem som inte kan piggas upp lite med hjälp av terapishoppning, helt ärligt!

Allt jag hade att säga för idag gissar jag?
Bättring ska ske, jag lovar!

Puss o Kram
// AnnaPanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0