Summerbreak comes knocking

Hej igen!


Jag vet att jag skulle bättra mig nu med att skriva med tanke på designen och så, men nu har jag varit tvungen att göra det sista rycket i skolan innan vi får lov att slappna av och sluta.
Så idag gjorde jag sista matteprovet och därmed sista skolarbetet också för denna terminen. Efter det hade vi som sagt den så länge omtalade Oscarsgalan.
Det var väl trevligt må jag säga, förutom att jag höll på att gå under jorden när vår film spelades upp... Jag är ju en av huvudpersonerna så jag var tyvärr svår att undvika.

Men men, vi vann Oscarspriset för Bästa Film i alla fall, och jag kom uppenbarligen två som bästa manusförfattare... :)
Trevligt!
 
Annars har jag haft värsta oturen på sistånde känner jag... Köpte The Sims 3 i söndags och var helt hyper på att prova det när jag väl kom hem, men se nähe, då fixar självklart inte min dator det spelet på grund av fel grafikkort. Damp?
Jag höll seriöst på att bryta ihop, haha. Men nu idag visade det sig att det visst funkade att spela på datorn i vardagsrummet som är kopplad till tvn. Fett najs att spela Sims på en så stor skärm! :D


Och imorgon åker vi äntligen på läger i Skånes Fagerhult!

Sjukt taggad är jag! Två nätter med bästa vän och älskade pojkvän. Kan knappast bli bättre <3


Så kanske är allt påväg att vända igen... Hoppas det.

Nu är det bara momentet på skolavslutningen jag behöver vara nervös över. Förhoppningsvis fixar sig det också.


Hoppas ni har det bra där ute, kommer med uppdateringar efter helgen.

Puss o Kram,

// AnnaPanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0