Lägerdagar

Hej alla,

Jaha, så var man hemma igen, trött och död.
Tänkte bara kika in och säga hej just nu. Orkar inte blogga en massa om lägret för tillfället. 
Det blir kort och gott istället :o)
Men typ snabbt format, vad kan man säga?

Blött, Regnigt, Kallt, Bada med kläder på, Sitta på bryggan i timmar på kvällen med mest älskade tjejerna jag känner och gråta, Värma sig vid lägerelden med älskades armar om sig, Bli anklagad av knaslärarna att ha haft oralsex på en av rasterna (Hah, vet seriöst inte om jag ska gråta eller skratta. Jävla idioter.) , Paddla kanot, Spökrunda, Dansa flippdans vid sjön med Nea, Sova trångt med Sara, Gråta med Rasmus och älska honom mer för varje dag, åka hem helt slut i kroppen.

Det var väl så gott som allt. Nästan.

Älskar er människor som medverkade, det var...
Behövligt.

Nästa uppdrag: Skolavslutning på tisdag. Skulle inte förvåna mig om jag får halsfluss lagom till dess. Känner att det är på gång...

Puss o kram,
// AnnaPanna

Rasmus,Anna,Sara,Filip

Rasmus&Jag , Sara&Filip

<3





Kommentarer
Postat av: Sara

Jag älskar dig Anna! Tack för dessa dagar. När vi tröstade och somnade brevid varandra, :') <3

2009-06-13 @ 16:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0