Veckoplaner!

Hej kära läsare!

Jaha, en vecka har nu gått, nu återstår bara den sista. Jag håller seriöst på att gå sönder här hemma, no doubt...
Men! Jag har uppenbarligen fixat en lösning på hur jag ska få dagarna att gå här nu.

Ringde hem till pappa innan idag (var hos mamma) och sa att jag var påväg hem, och så POFF "Ja men bara så du vet så sticker vi till Öland imorgon!"

Jaha? Okej, så nu ska jag uppenbarligen till Öland fram till på fredag, sen sticker jag direkt hem till mamma efter det för att passa hundar tillsammans med Linnea fram till på söndag. Måndagen går åt till Rix Fm Festival i Kristianstad med Ola och EMD.

Vad tror ni? Jag ska väl få veckan att gå? :)
OCH PÅ TISDAG FÅR JAG TRÄFFA RASMUS!! <3<3<3<3<3<3
Gargh, jag kommer börja gråta... Fy fan vad jag saknar den människan...!

Anyway, gotta go :)
Känner förresten att jag har en förkyldning på gång...
 Inte bra, inte bra!

Puss o Kram!
// AnnaPanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0