Skånehelg & Mello

Hej kära läsare!

Ser man på vem som höll sitt löfte för en gångs skull :)
Jag är dock extremt trött idag, så ursäkta om inlägget lär bli lite bortflummat och förvirrande...

Hursomhelst, runt sex-tiden igår var jag och knackade på hos Sofie, Manager, i Billeberga för en hejdundrande kväll med skånegänget! Hahah, eller något.
Flumm var redan där och när sen även Jéns och Baloo var på plats slängde vi i oss massa god tacos som min kära faster lagat till oss, haha.
Massa flumm där med Baloos fina, genomtänkta skämt och därefter började klockan närma sig en viss tidpunkt...

Melodifestivalen!!
Packade med glass och Sofies pappas hemmagjorda chokladsås (som var extremt god!!) tog vi plats i soffan framför deras omänskligt stora tv, hahah!
Fick nu även höra Emilias låt, vilket jag inte gjort innan med tanke på att jag var på läger den helgen. Söta barndomsidol :)
Seeen kom vi ju självklart till EMD's framträdande... Öhuum, någon som kan göra en redogörelse om hur det egentligen såg ut, för tre töser råkade visst vara helt uppslukade och satt och sjöng (eller skrålade) och hoppade i soffan som några tosingar..!
Så ja, vi hann inte uppfatta mycket av uppträdandet, mer än att de gjorde en riktigt bra fint där i början med dansarna i de svarta frackarna :D
Smarta grabbar, ja ack!

Ja, resultatet av det hela sen är väl knappast någon hemlighet.
Jag röstade läskigt många gånger (Men fan inte för 80 kronor som min mobil fått för sig >.<) och tydligen hade min mamma röstat tio gånger också... Power på vårt kvinnosläkte, säger jag bara!
Var sjukt nervös under juryns utdelningar där i början, men efterhand klättrade de ju sakta men säkert och med tittarnas röster räknade sen så kom våra fina grabbar på en enormt hedersvärd tredjeplats!! (Hahah, med en poäng före Måns...)

GRATTIS KILLAR!!!! Fan vad glad och stolt jag är över er skull!! :D
Och jag ger faktiskt heder åt Malena, vår vinnare också. Hon sticker ut, hon har en enorm röst och jag tror faktiskt definitivt att det här kan funka i ESC. Så jag önskar henne all lycka och till EMD kunde jag faktiskt inte varit nöjdare :)

Efter mello begav vi oss i alla fall ut till husvagnen, varav Jéns och Baloo deckade direkt, men jag, Sofie och Emma var sjukt pigga, så det blev till att glo OTH och garva åt alla möjliga repliker. Höömm, främst Emma med sin knashumor.. xD "Haaa, så har han alla fyra väskor i bilen HAHAHAHAHAHAH!!"

Hahahah, men vissa grejer gjorde faktiskt så vi väckte typ hela billeberga, allihopa... x'D
"Whatever it is, could you try to figure it out soon? I'm trying to sleep!!"
"Mouth! For how long have you been there?!"
"Since you two came in and started making out...."

Hursomhelst så höll vi på med alla dessa avsnitt till typ tre, sen började jag och Sofie att ge efter...
Så halv fyra, efter att ha redogjort för alla knasiga drömmar vi någonsin drömt om EMD så somnade vi också, medan Emma fortsatte en timme till genom att kolla Grey's Anathomy... 8)

Väckta blev vi halv tio, och en timme senare vaknade även Danny till liv där nere på golvet HAHAHAH!
Uttrar for laajf :D <3 <3

Runt halv ett kom sen min kära mor och styvfar förbi i alla fall och det blev raka vägen hem. Somnade direkt i bilen och antagligen lär jag decka efter det här inlägget också när jag ska försöka glo OTH i tevesoffan.
Hahah lycka till, Anna, verkligen....!

Så det var väl det om det :)
Tack för en sjukt kul helg tjejer + UtterDanny!
Ni är onderbaura!


Puss, kram och godnatt!
// AnnaPanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0