My mixed tape to you guys!

God fredag, läsare!

Jaha, så var ännu en vecka avklarad och full fart fram mot helgen igen.
Den här veckan har varit... Omskakande, på många olika sätt.
Igår visade det sig att vi åker till Egypten på skärtorsdagen och stannar en vecka för att vila ut och njuta av några dagars skön sol och korallrevsdykning. Kan verkligen inte bli bättre :)
Men jag kommer såklart sakna några personer en hel del, det är inget jag kan hålla hemligt! <3
Men det kommer bli så sjukt skönt... Behöver verkligen få andas lite med tanke på allt som har varit med filmen i skolan och allt annat.

Sen har jag ju min mystiska hemlighet som skedde förra helgen som inte gör mig annat än glad nuförtiden, faktiskt.. Jag börjar gilla det mer och mer för varje gång x)
Låt oss hålla det hemligt ett tag till för allmänheten dock.

På söndag blir det EMD x2 i Trelleborg och Malmö. Det är också något jag ser sjukt mycket fram emot! Gissa vad jag har saknat de grabbarna på senaste tiden...! Jag menar, senast jag träffade Erik och Matte var i Lund i september?
På tok för länge sen! De ger verkligen mycket, de där killarna. Mer än vad många människor någonsin kommer förstå, och jag fattar det. Men ja.. Usch, det går inte att beskriva bara. Allt de har bidragit med i ens liv de senaste tre åren... Det är helt galet!

Hursomhelst! Saker på gång, saker på gång så jag måste nog avsluta här.
Ha det trevligt så hörs vi imorgon!
// AnnaPanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0