It's times like these you learn to love again

Hej vänner!

Idag är jag något mer uppåt i alla fall!
Det har faktiskt börjat rulla nu med filmen, och blir det som jag vill så är vi klara med manuset på fredag och kan filma restrerande scener nästa vecka :)
Eller ja, vi är väl så illa tvungna... Något stressigt på senaste tiden har det varit. Massor med scener kvar att skriva, och blir vi inte klara tills på fredag får vi inte lov att göra filmen över huvudtaget. Känns ju lite onödigt då med tanke på allt arbete man har lagt ner...

Nåja, något annat som är något kopiöst bra är att hela våren är fullbokad med massa EMD-signeringar och grejer!! Snacka om en glad skåning, och dessutom blir det läskigt värre en dejá vú den 19 April då dem råkar vara i Malmö på en bilfirma... Sounds bekant? (Bara för att jag uppenbarligen inte kan stava till bekant på engelska...)
Förutom att det är fel stad så känns det i alla fall något läskigt...! Favorit i repris på den dagen, kanske? :)

Jag börjar ändra åsikter... Det här året blir nog faktiskt sjukt bra i alla fall, tror jag. Var faktiskt väldigt tveksam i början av året. Ingen aning om varför men...

Jaja, hoppas folket har det lika bra som jag eller bättre :)
Puss och kram!
// AnnaPanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0