Tillbaka på ruta ett...

Hej vänner!

Jag bestämmer mig för att inte kommentera alltför mycket angående mitt usla bloggande...
Men jag var faktiskt riktigt på gång nu senast och skrev ett jättelångt inlägg och allting, men tror ni inte att datorn plötsligt lägger av när jag ska skicka inlägget? Du drabbas av enorm frustration och sitter och sliter håret i en vecka, och SEN är du tillbaka igen, som jag är nu!

Så låt oss försöka oss på detta ännu en gång, eller vad sägs?
Det får bli som det blir med bloggen just nu, känner jag. I alla fall i veckorna för då hinner jag väldigt sällan sitta uppkopplad nuförtiden. Vi håller ju på att spela in en film i skolan och självklart hamnade jag som manusförfattare tillslut i alla fall, på ett eller annat sätt, så det är rätt mycket på gång...
Kommande vecka har vi prov i judendom, nästa vecka i spanska och därefter har vi säkert något annat viktigt också, tror jag.

Men!
Låt oss då komma till roliga nyheter istället!
Imorgon blir det helkväll tillsammans med Skånegänget i Billeberga hos min kära manager, vilket jag ser väldigt mycket fram emot! Har faktiskt längtat efter det hela veckan så det ska bli sjukt najs att träffa alla dessa underbara människor igen och heja EMD hela vägen till Moskva! :D
Ni är väl med oss?

099-230-08 !!!!

Jaja, trevligt trevligt i alla fall... :)
Mer fullständig rapport får ni väl på söndag då antar jag om hur dagen varit och så vidare!
Tills dess får ni ha det bäst och ät inga kottar!
Inte bra för magen, tror jag...
Keep it cool!

Puss och kram!
// AnnaPanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0