Does this make me crazy? Sí...

Hejsan läsare!

Ett litet tag sen, men jag håller fortfarande uppe det hela  hyfsat bra, eller hur? :)
Onsdag idag, fastän jag hela dagen inbillat mig att det har varit torsdag. Hmm...
En hel del i skolan just nu, precis som vanligt. Vi är i slutspurten med filminspelningen av "Deck - Försvunnen" Hahah...
Och idag blev jag klar med mina scener. Så mitt uppdrag som emotjej är nu slutfört!
Något jag gillar med att få spela teater/agera. Man får prova på så många olika personligheter, och den här var verkligen någon som skilde sig från hur jag själv är... :) Schizofreni, eller vad, haha....

Sen har vi islam att plugga på, spanskaprov imorgon, kemi och so-prov nästa vecka (Kemin förstår jag mig för övrigt inte alls på...) och såklart att redigera filmen så mycket det bara går den här veckan.
MEN ett stort problem är att vi behöver vinjettmelodin/introlåten till Beck!
Så är det någon här som har den så skulle jag bli hur glad som helst om ni kunde lämna någon kommentar eller något!

Nåja, längre inlägg än så här tycktes det inte bli.
Keep it cool, stay in school!

// AnnaPanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0