Where's my breath?

Godkväll läsare!

Oj oj... mycket på gång, mycket på gång.
Helt plötsligt kom det femton bra eventuellt dåliga grejer på en gång och just nu vet jag inte var jag ska bli av...
Hela huvudet surrar av knasiga tankar pga av allt som damp ner igår.
Dessutom hade vi SO-prov idag. Något okoncentrerat att plugga till igår, men jag tror jag fixade det rätt bra. Bara för G-nivå dessutom så...

Så just nu är det visst full fart framåt här!

Goda nyheter är dock att EMD kommer till Varberg OCH Trelleborg nästa helg :)
Trevligt trevligt, något av det ska jag på i alla fall, den saken är säker!

Ha det fint, och påminn mig om att andas emellanåt!
// AnnaPanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0