Eurovisionåsikt o söndagsrapport

Hejhopp läsare!

Inser ni att jag blivit riktigt bra på det här nu med att blogga? Jag är på G! :)
Dock tror jag det kommer avta lite nu efter den här veckan, då vi kör igång igen efter praon. Men jag ska göra mitt bästa och ta tillfälle när det kommer, det lovar jag. (Vare sig ni vill eller inte.)
Lite snabbt om eurovision då och mina åsikter innan vi går vidare; Ovanligt många bra låtar det här året, trodde att Malena skulle komma på bättre placering, men uppenbarligen hör vi inte hemma i Eurovision längre.
Island var bra och Norge - Ja vad säger man? Grattis!!
Låten har suttit fastklibbad i hjärnan hela dagen och jag får verkligen inte bort den..! Det innebär väl att det var en hit, haha.

Vad har hänt idag då? Jo, man stiger upp, äter nutellamackor till frukost, flippar loss i ett knas-medley med sin bror medan man skurar golvet, och sen åker bror iväg och Anna blir ensam på gården då mamma o Henke är i Hässleholm och tävlar. Men jag har min image, tack för det :) Fick sällskap av honom några timmar och ja... Allt var väl frid och fröjd trots omständigheterna...

Host.


Menmen, mamma o henke är hemma nu i alla fall och jag måste duscha... Bad time.

Vi höres och synes senare! (Meningslöst inlägg det här, as always.)


// AnnaPanna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0