Förlåt mig, men...

... jag har verkligen sjukt mycket att göra i skolan just nu, så det har som ni ser inte blivit så mycket bloggande på senaste tiden. Nästa vecka blir nog minst lika stressad, för då har vi plötsligt tre redovisningar och sista veckan att öva med kören inför skolavslutningen.

Jag ska ju uppenbarligen spela Sandy när vi kör "Summer Nights" från Grease, haha. Ingen vet hur detta kommer gå...
Men jag är klar med min avslutningsklänning i alla fall, så nu har jag bara en oscarsgala-klänning kvar.
Jao, nu när filmen vi gjorde i våras är klar och fixad, så ska vi ha en Oscarsgala på måndag där alla ska klä upp sig och grejer.

Sen måste jag påminna min lärare att ta med sin gamla studentmössa också till sommarpjäsen vi kör dagen innan avslutningen. (Blev typ klara med den idag och vi blev faktiskt rätt nöjda till slut i alla fall, haha. Sommarfeeling, spelar roll hur den är! Alla är ändå glada då!)

Sen blev jag plötsligt konferencier också på skolavslutningen... Jag har inte mycket på G då?
Jotack, jag vet!

Anyway, no use in complaining
Ni får ha det gott, nu ska jag plugga vidare!
// AnnaPanna

PS. Jag har inte alls haft den här låten på huvudet hela dagen :)
Den kör vi också med kören. Riktig sommarfeeling på den!





Kommentarer
Postat av: Heℓℓe

OH GOD, sommarlåt nummer ett for sure!!

2009-05-28 @ 20:54:21
URL: http://helenluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0