Hej grannar!

Hej igen kära läsare!

Jag tänker inte ens kommentera det faktum att jag inte bloggat på hela veckan bara för att vi haft sjuuukt mycket i skolan så jag höll på att bryta ihop mitt i allt, utan vi bara fortsätter som om ingenting har hänt.

Jaha, så ska man iväg igen. Dock inte lika långt den här gången, bara över till grannarna. (Danmark med andra ord) Juppjupp, Lalandia står på schemat och vi drar om typ... en och en halv timme? Halv nio då med andra ord..
Det blir pappa, Linda, Elin och Linus och Lindas syrra och hennes familj. Trevligt trevligt!
Som vanligt känner jag att det kan bli skönt att komma bort ett tag, men enbart av plugget den här gången. Annars går saker fint... :)

Igår <3

Anna snel & oskyldig flikkah :)
Mohahaha.

Men se nähe, packning pågår! (Jättebra Anna, börja packa på morgonen precis innan ni åker, väl planerat!)
Ni får ha det så gott! Nästa vecka börjar jag praoa! :D

Puss och Kram
// AnnaPanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0