Hej hemma!

Godkväll läsare!

Så var man tillbaka med fötterna på Sveriges mark igen...
Ni anar inte hur ont jag har i hela kroppen! Utvilande, jomen tjena..
Som sagt vart jag ju på Lalandia och de har ju byggt ut ännu mer nu, så nu fanns det en helt ny "Wild River" där man slog halvt ihjäl sig! Men den var verkligen sjukligt kul, jag tror jag åkte den trettio gånger, hahah.
Ack vad jag älskar att vara barnslig! (Det vill säga; Ack vad jag älskar att vara mig själv)

Sen hade de världens sötaste getter...

Ja, jag vet! Men det var några mammor som hade fått typ tretton ungar och de var så sjukt små och så sjukligt söta! Var en liten bit från vår stuga. Ack och ve, mitt hjärta...!


För att göra en lång historia kort - Jag hade skitkul men är nu extremt trött, vilket inte bådar gott med tanke på att jag går upp halv sex imorgon för att åka iväg på prao i Danmark.

Jaojao, hotelljobb väntar! Kulkul...


Nu måste jag ha choklad... eller lakrits? Båda två bedövar och hjälper :)


Ta hand om er!

/ AnnaPanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0