I don't know for sure where this is going...

... but still I hope for more and more.

Nejdå, jag är inte alls fast i Alexander Rybak nu. Vad får er att tro det?
Men seriöst, jag kan verkligen inte få nog av honom... Och jag har nog ALDRIG lyssnat på så här mycket fiolspel förr och uppskattat det så mycket.
Men han är verkligen sinnessjukt, vansinnigt, galet duktig på det han gör, det tycker jag verkligen. Att han sen är söt och har världens hundvalpsögon råkar bara vara en bonus.
Jag har varit skeptisk till violinspel och sånt innan, men det här går bara inte låta bli att älska.

Lyssna på det här och lycka till med att övertyga mig om att snubben inte kan något om musik!





Ja jag vet, jag ska SNART sluta tracka er med Alex-klipp.
Hoppas alla har det gott där ute, idag fixade jag min sista dag på praon, så på måndag är det tillbaka till skolan igen med två veckors råplugg och sen har vi läger och därefter avslutning :)
Btw, jag tycker om min Rasmus för er som missat det...

Puss o Kram!
// AnnaPanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0