Kvällsnyheter

Godkväll mina älskade läsare!

Jaha, det blev ett inlägg till denna dag. Inte illa Anna, keep it up :)
Ja jag får väl ingen uppmuntran från er, så jag fixar det själv :o)

Idag har gått... fort!
Rasmus kom vid tvåtiden, (då hade jag fortfarande pyjamas på mig och tandborste i munnen ^^) och så umgicks vi lite... Såg på Ice Age 2 xD Barnfilmstöntar, here we come :D
Ja ack... Perfect match eller nåt, haha.
Nej men jag har ju faktiskt inte sagt så mycket om denna snubbe här på bloggen, så jag kan bör uppdatera...
Vi blir två månader på onsdag och jag är jättekär, no doubt ^^
There you go! Mer får ni inte än så länge xD

Sen efter det var det hem till mamma (jag fick på mig jeans vid fyra-femtiden) och eftersom hon fyller år imorgon men hon o Henke är i Hässleholm då så har vi firat lite... :)
Mycket trevligt <3

Nu ska jag göra något vettigt av mig själv, typ sätta mig vid tvn och äta choklad... Sen blir det väl lite kikningar på Eurovision om en halvtimme också.

Tills dess får ni ha det bäst!
Puss o kram,
// AnnaPanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0