Nyhetsmorgon

Godmorgon mina läsare,

Jaha, så var det helg igen! Fick vara ledig från praon igår med tanke på att jag redan gått över mina 40 timmar på tre dar, som man ska ha fyllt upp under en hel vecka. Sjukt skönt var det i alla fall - Jag sov till halv åtta jadåå! :D
Inte mycket som hände sen under dagen. Skulle egentligen råpluggat massa SO men det gick ju som det gick... Jag ska ta tag i det idag, jag lovar..
Sen på kvällen var det iväg på match uppe på tofta, trevligt trevligt även om det inte gick så bra. (Jag borde starta en uppmuntringsfirma ^^ Jag lyckas riktigt bra tycker jag..! Pojke som målvakt som dampar sönder på hur dåligt det gick och sen ska försöka vara glad under resten av kvällen. Ingen bra kombination, men jag fixade det :D )

Sen fick jag ju prata lite med EMD också! Eller lyssna... Live från Stockholm med Jennie låt mig älska dig och Ungt Blod! Tack så mycket kära schizomor!

För övrigt känner jag sjukt mycket för att spela sims just nu... Väldigt länge sen! Ge mig Sims 3 nu nån gång för helvete...!

Ha en fortsatt trevlig dag,

// AnnaPanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0