Pluggdag!

Full fräs framåt.. Efter två veckors ledighet från skolan så är vi återigen på banan imorgon.

Hm...


Saker jag ska göra;

Bokrecension

Företagspresentation

Relgionkunskap (Uppgifter för VG/MVG)

Samhällskunskap (Arbete om dödshjälp, skriva reflektioner & avslutning)


Hittills har jag gjort bokrecensionen, haha...

Kämpa på Anna, dagen är ännu ung!


Vad händer annars då denna sommar? Jo, fint inleds det ju med att snubbe åker till Cypern i två jävla veckor, bara en vecka efter att vi slutat skolan. Kommer hem en vecka, åker till Gothia nästa vecka.

Snälla någon? Men tack vare mitt geni till kompis, madame Sara, så har vi kommit på att åtminstånde under Gothiaveckan blir det att sova över och roa oss för att få tiden att gå snabbare. Jag klurar fortfarande på Cypern-perioden...


Annars hade jag inte mycket kul att komma med.
Måste återgå till arbetet.

Tjingeling!
// AnnaPanna


Kommentarer
Postat av: Sara

Kommenterande Sara is back! ^^^

Eller hur Anna, tur jag få snilleblixtar ibland! High five! <3

2009-05-24 @ 16:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0