Sommaren närmar sig

Hej hopp ni gamla indianer!

En ny dag, en ny start. En dag längre bort från vintern och en dag närmre sommaren och skolavslutningen. Har haft riktiga sommarkänslor dessa två dagarna! Igår var jag med Josefine hela dagen och cyklade Ödåkra runt. Det är ett tydligt sommartecken! Bara åka fram och tillbaka utan att ha något mål om vart man är på väg eller vad man vill.
Mot kvällen började det spöregna helt plötsligt. Jag lovar, det var typ bara en eller två regndroppar på nästippen och sen öste det ner!
Så då cyklade vi hem till mig, såg på film och hade det allmänt mysigt hela kvällen, och när natten sen kom så låg vi och lyssnade på sommarregnet och åskan och drog in doften av våt mark och kalla löv...

Mmh, love it :)

Sen imorse efter att ha ätit frukost såg vi självklart på Sunes Sommar också. Tröttnar aldrig på den, haha. Det är också en tradition att inviga sommaren med, helt klart!

Annars då? Jodå, livet knallar på. Måste börja lägga på ett kol med allt pluggande dock känner jag. Men jag har hittat min skolväska nu i alla fall! Hallelujah! :D

Snart är det mat, efter det fredagsmys med Rasmus <3
Hmm... Jag har det nog rätt bra ändå tror jag.

Uppskatta livet o ha det got!
// AnnaPanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0