Valppassningsdag nr 4. (Over and out!)

Goddag läsare!

Jaha, då var även dena helgen förbi och borta. Ovanligt snabbt har den gått, samtidigt otroligt segt. På något sätt kändes det nästan som om vi gick på sommarlov i torsdags, haha. Vet inte riktigt varför men...
Och ja, sommarloven brukar ju ta slut ungefär lika snabbt tycker man, så det kanske var sommarlov, vem vet?

Hursomhelst, blir snart hämtad av Linda så därmed är valppassningshelgen över för mig del. Måste duscha och leta upp en hårborste... Alltid lika fräsch, Anna, varje dag! :D

Usch och fy...!


Anyway, insåg med ens att det inte blev mycket av det här inlägget så jag tackar för mig för denna helgen. Veckan som följer blir plugg plugg plugg! Sen går vi ut på prao i två veckor och därefter ännu en veckas pluggg, nästa vecka läger (sjuuuuukt förväntansfull och längande är jag!) och därefter SOMMARLOOOOV!!!
Känns som om de här veckorna kommer gå sjukligt snabbt och tackar ja allt för det! Det har jag absolut ingenting emot...!

Over and out,
// AnnaPanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0